000 | 02020nam a2200241 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | 65136 | ||
005 | 20181105025955.0 | ||
008 | 100310s2009 xr |||||||||u||||czecze d | ||
020 |
_a9788087060247 _q(brož.) : _c199.00 Kč |
||
040 |
_a _bcze |
||
100 | 1 |
_aMíková, Marka, _d1959- _7ola2002158889 _4aut _991548 |
|
245 | 1 | 0 |
_aJO537 : _bpříběh o snech, jedné počítačové hře a o životě / _ctxt: Marka Míková ; pict: Martin Kubát |
246 | 1 | 3 | _aJosef |
260 |
_aPraha : _bBaobab, _c2009 |
||
300 | _a95 s. | ||
490 | 1 | _aBaobab&GplusG | |
500 | _aObsahuje ilustrace | ||
520 | 2 | _aJosef je docela obyčejný kluk, žije v obyčejném panelákovém bytě a každý den jezdí obyčejným metrem do obyčejné školy. Tak by asi měl začínat popis příběhu o Josefovi, jenomže existuje vůbec obyčejný život? Každá obyčejná věc se může kdykoli zvrtnout: stačí, když je člověk všímavý, a to Josef je. Na jeho pravidelné trase byt-metro-škola se totiž začínají dít dost divné věci a Josef se pomalu, ale jistě zaplétá do tajemného dobrodružství, jehož hrdiny jsou také jeho dědeček, kterého srazilo auto, zatoulaný pes a dělníci ze stavby. A to se ještě zdá, že k tomu všemu má co říct jedna nová počítačová hra...Jako vždy v knížkách Marky Míkové se tu stírá šedivý nátěr všednosti, pod kterým září úžasná, nekonečná plocha dětské fantazie. A tak Josef skrze svou iniciační cestu krčským lesem může zachránit svého dědečka a najít opravdového přítele. Kromě této polohy autorka s humorem sobě vlastním vykresluje i Josefovo školní a domácí prostředí, bystrým okem pozoruje lidské typy a skládá pestrou mozaiku knížky, která je průlomem v současné tvorbě pro větší děti | |
653 |
_adobrodružné příběhy _achlapci _apočítače _apočítačové hry _aškola _ačeská literatura |
||
700 | 1 |
_aKubát, Martin, _d1981- _7jo2008480397 _4ill _94662 |
|
830 | 0 |
_aBaobab&GplusG _918353 |
|
910 | _a | ||
999 | _d65136 |