Základní MARC ISBD

Supermodelka a krabice Brillo. zákulisní příběhy a prapodivné zákony ekonomiky současného umění / Don Thompson ; [z anglického originálu ... přeložila Martina Neradová]

Od: Thompson, Don [aut]Přispěvatel(é): Neradová, Martina [01-Překladatel]Typ materiálu: TextTextJazyk: čeština Original language: angličtina Edice: Tema (Kniha ZlínPublication details: Zlín : Kniha Zlín, 2014 Vydání: Vyd. 1Popis: 360 sISBN: 9788074731600Předmětová hesla: eseje umění společnost sběratelé aukceRozsah a obsah: Jak je možné, že se vosková figurína bývalé supermodelky prodala bezmála za dva a půl milionu dolarů? Jak se mění postavení aukčních síní a galerií v době pokračující digitalizace? Na tyto i další otázky vám odpoví kniha Supermodelka a krabice Brillo, která je pokračováním bestselleru Dona Thompsona Jak prodat vycpaného žraloka za 12 milionů dolarů (KNIHA ZLIN, 2010) a jako taková si jistě získá každého čtenáře se zájmem o moderní umění. Don Thompson opět nahlíží do zákulisí světového trhu s uměním, jehož ceny zaznamenaly raketový růst pouhé dva roky po pádu banky Lehman Brothers a vypuknutí ekonomické krize, a zamýšlí se nad tím, nakolik tento vzestup ovlivnily ekonomické zákonitosti a marketingové strategie, nakolik peníze podmiňují společenský status, i nad fenoménem celebrit
Štítky z této knihovny: V této knihovně nejsou k tomuto titulu přiřazené žádné štítky.
Hodnocení
    Průměrné hodnocení: 0.0 (0 hlasů)
Exempláře
Typ jednotky Aktuální umístění Sbírka Signatura Stav Půjčeno do Čárový kód
Knihy Knihy Úštěk
naučná pro dospělé UST 72/76 (Prohlédnout regál(Otevře se níže)) Dostupné 315200290767

Obsahuje bibliografii a rejstřík

Jak je možné, že se vosková figurína bývalé supermodelky prodala bezmála za dva a půl milionu dolarů? Jak se mění postavení aukčních síní a galerií v době pokračující digitalizace? Na tyto i další otázky vám odpoví kniha Supermodelka a krabice Brillo, která je pokračováním bestselleru Dona Thompsona Jak prodat vycpaného žraloka za 12 milionů dolarů (KNIHA ZLIN, 2010) a jako taková si jistě získá každého čtenáře se zájmem o moderní umění. Don Thompson opět nahlíží do zákulisí světového trhu s uměním, jehož ceny zaznamenaly raketový růst pouhé dva roky po pádu banky Lehman Brothers a vypuknutí ekonomické krize, a zamýšlí se nad tím, nakolik tento vzestup ovlivnily ekonomické zákonitosti a marketingové strategie, nakolik peníze podmiňují společenský status, i nad fenoménem celebrit

Zatím nikdo nekomentoval.

pro zveřejnění komentáře.

Používáme knihovní systém Koha