Základní MARC ISBD

Muzikoterapie a specifické poruchy učení / Marie Beníčková

Od: Beníčková, Marie [aut]Typ materiálu: TextTextEdice: Pedagogika (Grada)Publication details: Praha : Grada, 2011 Vydání: Vyd. 1Popis: 155 s. : il., noty, faksim. ; 24 cmISBN: 9788024735207Předmětová hesla: learning disabilities | music therapy | muzikoterapie poruchy učení učení relaxační technikyOnline zdroje: Klikněte sem pro on-line přístup Rozsah a obsah: Publikace Muzikoterapie a specifické poruchy učení je první knihou svého druhu na českém trhu. Muzikoterapeutka a vysokoškolská pedagožka, zakladatelka terapeutické školy Akademie Alternativa, čtenáře erudovaně provází postupem, jak v praxi muzikoterapeuticky pracovat s klienty se specifickými poruchami učení. Metodika je opřena o dlouhodobý výzkum, který ověřil účinnost muzikoterapeutického působení u žáků majících problémy se školní úspěšností, a v současné době pomáhá zlepšovat kvalitu života mnoha dětem. Součástí knihy jsou metodické postupy, zásobník technik, relaxační cvičení, ukázky využití netradičních hudebních nástrojů, konkrétní příklady z praxe, ukázky kazuistik, kontraidikace terapeutické práce a nechybí ani zpěvník písní s jednoduchými instrumentálními doprovody. Kniha je určena pro zájemce z řad terapeutů, pedagogů, psychologů a pomáhajících profesí a je výbornou studijní příručkou i pro studenty terapeutických, pedagogických, psychologických, lékařských i sociálních oborů.
Štítky z této knihovny: V této knihovně nejsou k tomuto titulu přiřazené žádné štítky.
Hodnocení
    Průměrné hodnocení: 0.0 (0 hlasů)
Exempláře
Typ jednotky Aktuální umístění Sbírka Signatura Stav Půjčeno do Čárový kód
Knihy Knihy Terezín
naučná pro dospělé TER 615.89 (Prohlédnout regál(Otevře se níže)) Dostupné 315200279577

Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy

Publikace Muzikoterapie a specifické poruchy učení je první knihou svého druhu na českém trhu. Muzikoterapeutka a vysokoškolská pedagožka, zakladatelka terapeutické školy Akademie Alternativa, čtenáře erudovaně provází postupem, jak v praxi muzikoterapeuticky pracovat s klienty se specifickými poruchami učení. Metodika je opřena o dlouhodobý výzkum, který ověřil účinnost muzikoterapeutického působení u žáků majících problémy se školní úspěšností, a v současné době pomáhá zlepšovat kvalitu života mnoha dětem. Součástí knihy jsou metodické postupy, zásobník technik, relaxační cvičení, ukázky využití netradičních hudebních nástrojů, konkrétní příklady z praxe, ukázky kazuistik, kontraidikace terapeutické práce a nechybí ani zpěvník písní s jednoduchými instrumentálními doprovody. Kniha je určena pro zájemce z řad terapeutů, pedagogů, psychologů a pomáhajících profesí a je výbornou studijní příručkou i pro studenty terapeutických, pedagogických, psychologických, lékařských i sociálních oborů.

Zatím nikdo nekomentoval.

pro zveřejnění komentáře.

Používáme knihovní systém Koha