Podrobnosti MARC
000 -Návěští |
Řídící pole kódované 24B |
01611nrm a2200361 i 4500 |
001 - Kontrolní číslo |
Řídící pole proměnné |
127806 |
003 - Identifikátor kontrolního čísla |
Řídící pole proměnné |
CZ PrSKC |
005 - Datum posledního zpracování |
Řídící pole 16B |
20200707120748.0 |
008 - Údaje pevné délky |
Řídící pole kódované 40B |
150722s2002 xr |||||||||||||||||cze d |
020 ## - ISBN |
Dostupnost |
Kč 399,00 |
024 ## - Jiná standardní čísla |
Standardní číslo nebo kód |
5900221020175 |
040 ## - Zdroj katalogizace-agentura |
Agentura původní katalogizace |
PNG001 |
Jazyk katalogizace |
cze |
Použitá pravidla popisu |
rda |
041 1# - Kód jazyka |
Kód jazyka textu/zvuku, mezititulků |
čeština |
Kód jazyka originálu |
polština |
044 ## - Kód země vydání/výroby |
Kód geografické oblasti/země |
Česko |
Kód ISO geografické oblasti/země |
Česko |
072 #7 - Kód předmětové kategorie - Konspekt |
Předmětová kategorie |
37 |
Název skupiny/kategorie konspektu |
Výchova a vzdělávání |
Zdroj předmětové klasifikace |
Konspekt |
Číslo předmětové kategorie |
22 |
080 ## - MDT |
Klasifikační znak MDT |
793 |
100 1# - Hlavní záhlaví - osobní jméno autora |
Osobní jméno |
Borsuk, Karol, |
Datumy související se jménem |
1905-1982 |
Číslo autoritního záznamu |
mzk2014803669 |
Kód role |
Autor |
245 10 - Údaje o názvu |
Název |
Super farmář |
Údaj o odpovědností, atd. |
Karol Borsuk |
264 #1 - Nakladatelské údaje, údaje o vytvoření díla a údaje o autorských právech |
Místo vydání, distribuce atd. |
Český Těšín |
Jméno nakladatele, distributora, atd. |
Granna, |
Datum vydání, distribuce, atd. |
2002 |
300 ## - Fyzický popis |
Rozsah |
1 desková hra ; |
Rozměry |
v krabici 19 x 28 cm |
500 ## - Všeobecná poznámka |
Text obecné poznámky |
Hra obsahuje: 2 dvanáctistěnné kostky, 128 různých kartiček s obrázky zvířat, tabulka výměn, 1 návod v češtině, 1 návod ve slovenštině |
500 ## - Všeobecná poznámka |
Text obecné poznámky |
Hrací doba: neurčena |
520 2# - Anotace |
Anotace, atd. |
Hra Superfarmář vznikla v roce 1943, její původní název byl „Chov zvířátek“. Autorem hry je významný polský matematik a univerzitní profesor Karel Borsuk. Hru vymyslel v době 2. světové války, kdy byla univerzita ve Varšavě uzavřena a on přišel o zaměstnání. Začala se velmi rychle šířit a stala se oblíbenou nejen mezi dětmi, ale i u dospělých. V současnosti je nabízena a preferována jako edukační hra pro vzdělávání dětí hrou. |
521 8# - Poznámka o uživatelském určení |
Text poznámky |
Věk hráčů: od 7 let |
521 8# - Poznámka o uživatelském určení |
Text poznámky |
Počet hráčů: 2 - 6 |
650 07 - Vedlejší věcné záhlaví - věcné téma |
Věcné téma |
deskové hry |
Číslo autoritního záznamu |
ph114304 |
Zdroj záhlaví nebo termínu |
czenas |
650 07 - Vedlejší věcné záhlaví - věcné téma |
Věcné téma |
logické hry |
Číslo autoritního záznamu |
ph722847 |
Zdroj záhlaví nebo termínu |
czenas |
653 0# - Rejstříkový termín - volně tvořený |
Volně tvořený termín |
od 7 let |
653 0# - Rejstříkový termín - volně tvořený |
Volně tvořený termín |
společenské hry |
655 #7 - Rejstříkový termín - žánr/forma |
Žánr/forma či základní termín |
hry |
Číslo autoritního záznamu |
fd133187 |
910 ## - Údaje o vlastníkovi jednotky (exempláře) |
Sigla vlastníka jednotky |
LTG001 - Knihovna KHM Litoměřice |
993 ## - Údaje o jednotce (exempláři) |
-- |
0 |